۲۹ مرداد ۱۳۸۹

War !!!

وقتی که وارد سن جوانی شدم دنبال دلیل میگشتم
ولی کسی نبود که سوالهای من رو جواب بده با اینکه هرکسی یه جوابی برای خودش داشت
علت ضعفم رو تقصیر دیگران مینداختم
ابتدا در دلم گفتم ای پدر ای کاش مرا میزدی ولی برایم پدر بودی
زمان که گذشت جامعه رو مقصر دونستم
و در آخر خدا رو مقصر دونستم ، خدایا چرا ما انسانها را ضعیف آفریدی ، خدایا چرا آدمها آنقدر قدرت ندارند که به تنهایی از اعتقادشون دفاع کنند ... خدایا چرا برای دفاع از اعتقادهای خودم باید یک جامعه رو رهبری کنم ، خدایا چرا برای دفاع از اعتقادات من کسانی باید فدا بشن که به اون اعتقادی ندارن

بدبختی بالاتر از جنگ نیست جایی که انسانیت فراموش میشه و در دل انسانها چیزی جز نفرت دیده نمیشه


2 نظر:

ف@طمه گفت...

نفرتی که الان بیشتر از همیشس از همه چیز ...

لني گفت...

موافقم
بدتز ازجنگ چيزي نيست
سلام
آقا من كه اينترنت پرسرعت دارم تا بلاگت مياد بالا كلي وقت مي بره ديگران رو نمي دونم (محض اطلاع)

 

قالب زیرسیگاری طراحی شده توسط Insight طراحی 1388

خریداری شده و تبدیل شده برای بلاگر توسط : allblogtools.com | ترجمه به فارسی توسط مجتبی ستوده.